>Οι εταιρείες βάζουν εμπόδια στους παράδρομους για να περνάμε από τα διόδια. Αρνούνται οι αστυνομικοί της Φθιώτιδας να μετατραπούν σε εισπράκτορες…

Posted on 16 Φεβρουαρίου 2011


>Βλέποντας και διαβάζοντας σε διάφορα site στο internet, πως συμπεριφέρονται οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα διόδια αναρωτιόμαστε, τα όσα είπε ο κ. Ρέππας για τους παράδρομους αν πραγματικά τα πιστεύει, όταν κάποιος βλέπει αυτές τις εικόνες […]


Αν κατασκευαστούν οι παράδρομοι, οι οποίοι έπρεπε να υπάρχουν για να μπορούν οι εταιρείες ανεμπόδιστα να εισπράττουν διόδια, ποιος εγγυάται ότι δεν θα τους δει κάποια μέρα σε τέτοια κατάσταση, μόλις δουν ότι χάνουν την πελατεία τους;
Ποιος μπορεί να κάνει όσα βλέπετε στις φωτογραφίες, απαγορεύοντας ουσιαστικά τα αυτοκίνητα να κινηθούν στον παράδρομο;
Και δεν είναι μόνο αυτό. Οι εταιρείες βάζουν κι’ άλλα εμπόδια στους παράδρομους.

Ας ξεκινήσουμε από τη δημοσίευση στην ιστοσελίδα tsantiri.gr που αναφέρει:
Δεν φτάνουν οι συνεχείς αυξήσεις των τιμών των διοδίων, τώρα σπάνε επιδεικτικά τους δρόμους για να μας απαγορεύσουν(;) τη δωρεάν διέλευση που δικαιούμαστε, όπως αναγράφει το Σύνταγμα και «λέει» η λογική και να μας υποχρεώνουν να περνάμε από τα διόδια!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό των διοδίων της Λεπτοκαριάς, και στην άνοδο αλλά και στην κάθοδο, που “τυχαίνει” να είναι από τα πιο ακριβά διόδια στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη (3,10 ευρώ).
Τονίζουμε ότι ο συγκεκριμένος δρόμος είναι σε αυτή την κατάσταση από τις αρχές Οκτωβρίου. (κείμ./φωτ.: Κωνσταντίνα Αναστασία Τζάνου)

Δείτε τι άλλο κάνουν για να περνάμε υποχρεωτικά από τα διόδια κι’ εσείς πιστεύετε τα λόγια των πολιτικών για παράδρομους;
Οι εταιρείες με την ανοχή του κράτους, κάνουν ότι θέλουν. Δείτε από την ιστοσελίδα taxalia, τη συνέχεια:
Πρόκειται για τον παράδρομο της Γυρτώνης, μετά τη Λάρισα στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Τον παράδρομο -που είναι καλός- χρησιμοποιούν πολλοί επαγγελματίες για να γλιτώνουν μερικά διόδια.
Δείτε όμως τι έκαναν οι παμπόνηροι εργολάβοι:
Έβαλαν χαμηλές μπάρες, για να μην μπορούν να περάσουν τα φορτηγά!
Μια αναγνώστρια τους «έπιασε» επ΄αυτοφώρω και η οποία κλείνει στο μήνυμα της με μια σωστή επισήμανση:
ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΣ ΣΚΟΤΙΝΑΣ-ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ ΛΟΓΩ….ΕΡΓΩΝ ΑΤΕΛΕΙΩΤΩΝ. ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΔΙΟΔΙΩΝ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ 3.10 ΕΥΡΩ!!. ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΥΦΑΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Μ….ΕΣ!!! ΠΑΛΙ ΔΗΛ. ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΕΛΟΣ,
ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ Κου ΡΕΠΠΑ, ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Κος ΣΟΥΦΛΙΑΣ!! ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ? ΜΗΠΩΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΟΥΦΟΣ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΚΑΙ ΤΥΦΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ? ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΒΡΩΜΕΡΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ!!!

Τι άλλο θέλετε για να πειστείτε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε παράδρομους; Κι’ αν τους δούμε σίγουρα, όλο κι κάποια παγίδα θα μας έχουν στήσει για να ξαναπληρώνουμε διόδια, όπως κάνουν και τώρα με την ανοχή του κράτους, γιατί δεν μπορεί να τα βλέπουμε εμείς όλα αυτά και το κράτος να μη βλέπει τίποτα!

Πριν μερικές μέρες ο δήμαρχος Στυλίδας, Απόστολος Γκλέτσος, υπέδειξε στο κράτος τον παράδρομο που ήδη υπάρχει, χωρίς να χρειάζεται να υπάρξει νέος και να υποχρεωθεί το κράτος να προβεί σε παραπάνω έξοδα για απαλλοτριώσεις.
Τι είπε ο κ. Ρέππας στη Βουλή;
Είπε ότι τώρα ξεκινάμε και σε λίγο θα φτιάξουμε τον παράδρομο. Δηλαδή, δεν του αρέσει ο έτοιμος, ο οποίος με μικρές παρεμβάσεις θα είναι έτοιμος άμεσα, αλλά προτιμάει να πληρώσει πρώτα ένα εκατομμύριο και κάτι για τις απαλλοτριώσεις, τώρα που βγήκαν οι αποφάσεις και μετά θα φτιάξει τον παράδρομο!
«Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει», λέει μια λαϊκή παροιμία και ο κ. Ρέππας το εφαρμόζει απ’ ακριβώς για να εξυπηρετήσει τα φιλαράκια του, παραχωρησιούχους και τράπεζες!!!

Καλή και η κίνηση του δημάρχου Λαμιέων, Γιώργου Κοτρωνιά, που σκέφτεται να προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας, για τα διόδια της Αγίας Παρασκευής στη θέση Μαυρομαντήλα, αφού όπως ισχυρίζεται ο νομικός σύμβουλος του Δήμου, οι περιβαλλοντικές μελέτες είναι παράνομες, αλλά μήπως έπρεπε να ξεκινήσει από τα διόδια της Αγίας Τριάδας, -αφού τώρα η πολεοδομία, ανήκει στο δήμο- και να ελέγξει κατά πόσο νόμιμα είναι τα κτίσματα αυτών των διοδίων, που στήθηκαν σε περιοχή natura;

Όσο για τον βουλευτή της ΝΔ, στο νομό Φθιώτιδας, κ. Θανάση Γιαννόπουλο, τον συμβουλεύουμε, την επόμενη φορά να είναι περισσότερο προσεκτικός στις δηλώσεις του και να μη προτρέχει του κόμματός του για να μην εκτίθεται.
Ενώ η ΝΔ, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή, υπήρξε τουλάχιστον αδιάφορη, στο θέμα των διοδίων, το ίδιο βέβαια και ο λαλίστατος -με προηγούμενες ανακοινώσεις- κ. Σταϊκούρας, ο κ. Γιαννόπουλος όχι μόνο τα έβαλε με όσους συμπολίτες μας δεν πληρώνουν διόδια αλλά τους αποκάλεσε και «όψιμους παλικαράδες», σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Star FM της Λαμίας, διαφωνώντας με την τακτική των κινημάτων κατά των διοδίων, τα οποία τροφοδοτούνται όπως ανέφερε από κόμματα της αριστεράς και συγκεκριμένα από τον ΣΥΡΙΖΑ.
Δηλαδή οι ψηφοφόροι της ΝΔ και κατ’ επέκταση και δικοί σας ψηφοφόροι κ. Γιαννόπουλε είναι όλοι πλούσιοι και δεν έχουν ανάγκη να τους στηρίξετε στην αδικία που υφίσταται ο νομός Φθιώτιδας και οι συμπολίτες μας από τις αποφάσεις του δικού σας κ. Σουφλιά κατ’ αρχή και στη συνέχεια απ’ όλους εσάς τους βουλευτές που υπογράφατε στη Βουλή, χωρίς να ξέρετε τι υπογράφατε, όπως έχουν ομολογήσει ήδη συνάδελφοί σας;
Και επειδή, μάλλον δεν έχετε γνώση της πραγματικότητας και μάλλον ζείτε σε άλλη χώρα, στα κινήματα αυτά αξιότιμε κ. Γιαννόπουλε, συμμετέχουν πολλοί κάτοικοι της Φθιώτιδας, ανεξαρτήτου κομματικής τοποθέτησης που γνωρίζουν ότι τους έχουν αδικήσει, άνθρωποι και πολιτικοί που τους εμπιστεύθηκε με την ψήφο του και να είστε σίγουρος ότι στις επόμενες εκλογές που θα του την ξαναζητήσουν, θα το σκεφτεί περισσότερο, αν αξίζει τον κόπο να τους ξανατιμήσει.

Αφήσαμε για το τέλος την ομολογία του προέδρου της Ένωσης Αστυνομικών Υπάλληλων του νομού Φθιώτιδας, κ. Δημήτρη Γεωργαντά, στον Ρ/Σ Λαμία-FM1, ο οποίος δήλωσε ότι η δύναμη της Αστυνομίας και μικρή είναι και χωρίς εξοπλισμό και είναι αδύνατο να εφαρμοσθούν οι διατάξεις της τροπολογίας αφού δεν επαρκεί το προσωπικό της Τροχαίας για τέτοιους έλεγχους.
Γενικά οι αστυνομικοί, ανέφερε, αρνούνται να μετατραπούν σε εισπράκτορες υπέρ των εταιριών που εκμεταλλεύονται τα διόδια.΄Άλλωστε και να το ήθελαν, κατέληξε, δεν επαρκούν οι δυνάμεις της Φθιώτιδας για καθημερινές και σε 24ωρη βάση βάρδιες στους τρεις σταθμούς διοδίων του νομού.

Advertisements